kursy

Wykładowcy

Szymon Bywalec
zespoły kameralne
biogram

Ukończył z wyróżnieniem dyrygenturę symfoniczno-operową w klasie prof. Jana Wincentego Hawela w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. W latach 2006-2013 był dyrektorem artystycznym Akademickiej Orkiestry Symfonicznej w macierzystej uczelni. Współpracował podczas różnych projektów jako asystent dyrygenta m.in. z: Gabrielem Chmurą, Paulem McCreeshem, Jackiem Kaspszykiem, Krzysztofem Pendereckim, François-Xavierem Rothem, Arturo Tamayo, Takuo Yuasa.MJest także absolwentem Akademii Muzycznej w Krakowie, gdzie studiował obój u prof. Jerzego Kotyczki. Jako stypendysta sieneńskiej Accademia Musicale Chigiana doskonalił swój warsztat dyrygencki w klasie mistrzowskiej Gianluigi Gelmettiego (2001) i Lothara Zagroska (2002 – Diploma di Merito). Brał także udział w kursach mistrzowskich prowadzonych m.in. przez Gabriela Chmurę, Kurta Mazura, Zoltána Peskó, Pierre’a Bouleza.

Jest laureatem I nagrody II Ogólnopolskiego Przeglądu Młodych Dyrygentów w Białymstoku, a także dwóch nagród pozaregulaminowych na VI Międzynarodowym Konkursie Dyrygentów im. Grzegorza Fitelberga w Katowicach. Kilkukrotnie był stypendystą Ministra Kultury i Sztuki. W 2014 roku otrzymał Nagrodę Honorową Związku Kompozytorów Polskich za zasługi w dziele promocji polskiej muzyki współczesnej.

Jest dyrektorem artystycznym i dyrygentem Orkiestry Muzyki Nowej, którą prowadził podczas różnych festiwali takich jak: „Warszawska Jesień”, „Musica Polonica Nova” i „Musica Electronica Nova” we Wrocławiu, „Melos-Ethos” w Bratysławie, „Aksamitna Kurtyna” we Lwowie, „Festiwal Muzyki Pawła Szymańskiego” w Warszawie, „Beijing Modern” w Pekinie, „Bridges” w Wiedniu (Konzerthaus), „Hindsgavl Festival” i „Klang Copenhagen Avantgarde Music Festival” w Danii. Podczas Warszawskiej Jesieni 2005 współpracował z IRCAM-em i solistami Court-circuit Ensemble (Francja) przy wykonaniu „Répons” Pierre’a Bouleza. Regularnie współpracuje też z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach. Dyrygował wieloma orkiestrami filharmonicznymi, radiowymi i kameralnymi w Polsce i za granicą. Ma na swym koncie ponad 140 światowych i polskich prawykonań. Z OMN dokonał wielu nagrań dla Polskiego Radia oraz dla takich wytwórni jak: Aurora, BIS, Decca, DUX, Kairos.

Od 2011 jest członkiem Komisji Programowej Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”, a w latach 2013-2016 był dyrektorem artystycznym festiwalu „Musica Polonica Nova”.

Joanna Freszel
głos
biogram

Sopranistka, trzykrotna stypendystka Ministra Kultury, programu Pro Polonia, ISA2012, odznaczona medalem Magna cum Laude (2013), stypendium Młoda Polska (2014), Les Orphées d’Or – Prix de la SACD od Académie du Disque Lyrique (2016). Nominowana w dwóch kategoriach do nagrody Fryderyki 2016 za album real life song. Zdobywczyni Paszportu Polityki (2017) i Koryfeusza w kategorii Wydarzenie Roku za udział w Drachu Aleksandra Nowaka (2020). Nominowana czterokrotnie do nagrody fonograficznej Fryderyki 2021.  

          Nagrodzona m.in. na: Konkursie im. Halskiej, Konkursie im. Szymanowskiego, Konkursie im. Reszków, Belvedere im. Gabor, J:opera Voice Competition isa 12. Finalistka Viotti Competition. Brała udział w festiwalach Prawykonania, Warszawska Jesień, Aix-en Provence, Contrechaps, Sacrum Profanum, Kwartet Śląski i jego goście, Saaremaa Opera Days, Opera in the Town Hall Festival, Musica Polonica Nova, Melos-Etos itd.

Współpracuje z Estońską Operą Narodową, Teatrem Wielkim Operą Narodową w Warszawie oraz Teatrem Wielkim w Poznaniu. Występowała jako Musetta w La Bohème Pucciniego, Vénus i Phrygienne w Dardanus Rameau, Fiordiligi w Cosi fan tutte Mozarta, Małgorzata w Faust Gounoda, Maszyna w Nici Wołka, Susanna w Figaro gets a divorce Langer, Psyche w Erosie i Psyche Różyckiego, Inanna w ahat ili Nowaka, Ellenai w Anhellim Przybylskiego, Rozyna w Cyruliku Sewilskim Rossiniego, Hanna w Strasznym Dworze Moniuszki. Była zapraszana do współpracy przez orkiestry i Filharmonie w całej Polsce. Specjalizuje się w wykonawstwie muzyki współczesnej, choć z powodzeniem sięga do dzieł wszystkich epok.

Stopień doktora sztuki z wyróżnieniem uzyskała w 2019.

Magdalena Kordylasińska-Pękala
perkusja
biogram

Magdalena Kordylasińska-Pękala to perkusistka specjalizująca się w wykonawstwie kameralnej i solowej muzyki XX i XXI wieku. Laureatka Paszportu Polityki oraz innych prestiżowych nagród  i stypendiów na co dzień współpracuje z Miłoszem Pękalą, z którym tworzą duet perkusyjny Pękala Kordylasińska Pękala, zespołem muzyki nowej Chain Ensemble prowadzonym przez wybitnego wiolonczelistę Andrzeja Bauera oraz Hashtag Ensemble. Magdalena współtworzy kwartet Kwadrofonik (dwa fortepiany, dwie perkusje), z którym koncertuje na całym świecie (Polska, Niemcy, Rosja, Brazylia, Izrael, Japonia) wykonując utwory XX i XXI wieku oraz własne kompozycje kwartetu – opracowania polskich melodii i pieśni ludowych – Folklove, Requiem Ludowe. Jako solistka oraz kameralistka brała udział w wielu festiwalach i koncertach w kraju oraz poza jego granicami, m.in. Warszawska Jesień, Sacrum Profanum, Donaueschingen Musiktage, Klang Festival, Słuchy, Music Design Form. W 2021 roku zespół Kwadrofonik wraz z Melą Koteluk otrzymał nagrodę Fryderyk w kategorii muzyka poetycka za album Astronomia poety. Baczyński.

Magdalena współpracuje z takimi artystami jak: Felix Kubin, Asuna Arashi, Hania Rani, Mela Koteluk, Katarzyna Myćka, Hubert Zemler, Adam Strug, Mitch&Mitch.

Perkusistka prowadzi również działalność dydaktyczną. Od wielu lat jest nauczycielem w ZPSM nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie a od 2018 roku jest także adiunktem w klasie perkusji Akademii Sztuki w Szczecinie. Jako nauczyciel i muzyk koncertujący jest zapraszana do prowadzenia kursów i warsztatów perkusyjnych dla uczniów, studentów oraz nauczycieli.

Magdalena pochodzi ze Szczecina. W 2006 r. z wyróżnieniem ukończyła studia w Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie a swój warsztat artystyczny szlifowała także podczas studiów w Królewskim Konserwatorium Muzycznym w Kopenhadze, w klasie perkusji  prof. Gerta Mortensena. W 2020 roku otrzymała tytuł doktora sztuki w dziedzinie artystycznej sztuki muzycznej.

Adam Kośmieja
fortepian
biogram

Jeden z najbardziej wyrazistych polskich pianistów młodego pokolenia. Jest artystą nieustannie poszukującym, którego repertuar i doświadczenia koncertowe obejmują utwory zarówno klasyczne jak i awangardowe oraz multimedialne. Prowadzi ożywioną działalnośc koncertową w kraju i za granicą, która zaprowadziła go do sal koncertowych Ameryki Północnej, Europy i Azji m.in.: Weill Recital Hall w Carnegie Hall w Nowym Jorku, Shenzhen Concert Hall w Chinach.

W Polsce współpracował niemal ze wszystkimi czołowymi krajowymi orkiestrami. Występował pod batutą m.in. Jacka Kaspszyka, Eiji Oue, Muhai Tanga, Alexandra Liebreich’a, José Maria Florêncio, Wojciecha Michniewskiego, Szymona Bywalca, Jakuba Chrenowicza.

Brał udział w wielu międzynarodowych festiwalach muzycznych m.in. : Międzynarodowym Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”, Beijing Modern Music Festival, Shenzhen International Music Festival „Belt & Road” w Chinach, Międzynarodowym Sympozjum Muzyki Elektroakustycznej w Toronto, Musica Electronica Nova we Wrocławiu, Międzynarodowym Festiwalu Craiova Muzicală w Rumunii, International Piano Festivals w Hiszpanii. W 2022 roku zadebiutował na Łotwie z Kremeratą Balticą – jedną z najbardziej uznanych orkiestr kameralnych w Europie, której założycielem i artystycznym dyrektorem jest Gidon Kremer.

Grę na fortepianie rozpoczął jako sześciolatek i przez 13 lat zgłębiał jej tajniki w klasie prof.Ludmily Kasjanienko. Jest absolwentem nowojorskiej Manhattan School of Music w klasie Solomona Mikowsky’ego (2011), w latach 2007-2011 wyróżniony stypendium im. Harolda i Helen Schonbergów (pamięci wybitnego krytyka muzycznego „New York Times’a”). Absolwent Akademii Muzycznej im. F.Nowowiejskiego w Bydgoszczy, w klasie prof.Jerzego Sulikowskiego i prof. Katarzyny Popowej-Zydroń. Obecnie, ze stopniem naukowym doktora, jest wykładowcą na tej uczelni.

W 2016 Adam Kośmieja wydał debiutancką płytę z kompletem dzieł na fortepian solo Kazimierza Serockiego (DUX), która spotkała się z uznaniem w kraju i zagranicą. W roku 2017 wystąpił na płycie Contemporary Jewish Music Stefana Węgłowskiego (KAIROS). W 2019 roku w ramach projektu „100 na 100 muzyczne dekady wolności” (PWM) nagrał Hommage a Chopin. Koncert na fortepian i Orkiestrę Elżbiety Sikory (Sinfonia Varsovia, Bassem Akiki) oraz Liczne Odnogi Rozgałęzionych Splotów Tadeusza Wieleckiego (Andrzej Bauer, Julian Paprocki). We wrześniu 2021 ukazał się nowy solowy album artysty Tribute to Gulda (WARNER CLASSICS) który zdobywa znakomite międzynarodowe i krajowe recenzje.

Adam Kośmieja jest stypendystą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Prezydenta Miasta Bydgoszczy oraz Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

 

Anna Kwiatkowska
skrzypce
biogram

Anna Kwiatkowska (1978) ukończyła Akademię Muzyczną w Krakowie. Brała udział w licznych kursach mistrzowskich oraz w kursach Impuls w Grazu i Wakacyjnych Kursach Nowej Muzyki w Darmstadcie. W latach 1998-2008, jako leaderka tria smyczkowego Violarium, dała wiele koncertów w Polsce i za granicą (Niemcy, Włochy, Austria, Litwa, Szwajcaria, Holandia, Meksyk). Anna Kwiatkowska występuje jako solistka wykonując zarówno wybitne pozycje współczesnego repertuaru skrzypcowego (m.in. Berio, Boulez, Carter, Haas, Kurtág, Nono, Saariaho, Sørensen), jak utwory napisane specjalnie dla niej przez czołowych polskich kompozytorów  (m.in. Wojciech Blecharz, Wojciech Ziemowit Zych, Jagoda Szmytka, Sławomir Wojciechowski, Sławomir Kupczak, Artur Kroschel, Rafał Zapała, Wojciech Błażejczyk, Dominik Karski). Występowała m.in. na Dniach Nowej Muzyki Włoskiej i  Dniach Nowej Muzyki Duńskiej w Krakowie, Festiwalu Muzyczne Lato w Kopenhadze, Bendigo International Festival of Exploratory Music w Australii, International Chamber Music Festival w Pekinie,  Festiwalu Audio Art w Krakowie, festiwalu Musica Polonica Nova we Wrocławiu, Poznańskiej Wiośnie Muzycznej, Festiwalu „ Łańcuch” i na  Warszawskiej Jesieni. Współpracowała z zespołem MusikFabrik w Kolonii występując na ważnych wydarzeniach i w prestiżowych miejscach, jak Musikfest w Berlinie czy Jahrhunderthalle w Bochum. Anna Kwiatkowska jest współorganizatorką edukacyjnych warsztatów muzyki współczesnej dla młodzieży w ramach cyklu „Harmonie i hałasy” oraz edukacyjnego cyklu “Dźwiękowisko” we współpracy z Instytutem Muzyki i Tańca. Jej płyta “Eidos”, nagrana wspólnie z pianistką Joanną Opalińską, została nominowana do Nagrody Fryderyk 2017 w kategorii muzyki kameralnej. Kwiatkowska jest stypendystką Ministra Kultury. Występuje z warszawskim zespołem Chain Ensemble. Współczesną muzykę wykonuje również w utworzonym z wiolonczelistą Mikołajem Pałoszem i z pianistą Adamem Kośmieją zespole flow unit oraz w duecie z Mikołajem Pałoszem.

Alicja Molitorys
flet
biogram

Flecistka, stypendystka programów „KPO dla Kultury” oraz IAM „Promocja Kultury Polskiej za granicą”, laureatka statuetki „Muzyczny Orzeł” w kategorii Prawykonanie. Za szczególne zasługi uhonorowana odznaką „Zasłużony dla Kultury Polskiej”.

Jako solistka występowała na ogólnopolskich i międzynarodowych festiwalach, m.in. International Flute Festival (Wielka Brytania), La Côte Flûte Festival (Szwajcaria), Journées Art & Science (Francja), CAMPGround22 (USA), ), I Djur & Mols (Dania), Międzynarodowy Festiwal Kompozytorów Krakowskich, Musica Polonica Nova, Polish Flute Meeting itd.

Specjalizuje się w muzyce współczesnej, dokonała około stu prawykonań oraz licznych nagrań dzieł kompozytorów polskich i zagranicznych. Od czasów studiów związana z Orkiestrą Muzyki Nowej, z którą debiutowała na „Warszawskiej Jesieni” w 2000 roku. Z OMN koncertowała na festiwalach w Polsce i za granicą (Chiny, Dania, Niemcy, Norwegia, Belgia, Słowacja, Austria).

Współzałożycielka Lorien Trio, które od 2004 roku koncertuje w Polsce i na świecie (Litwa, Turcja, Chiny). Trio harfowe zamówiło i prawykonało ponad 20 utworów polskich i zagranicznych twórców. Od 2012 roku współpracuje z japońską pianistką Rinko Yoshino, występując regularnie na zmianę w Polsce i w Japonii i promując muzykę swoich krajów.

Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. K. Szymanowskiego w Katowicach. Studia uzupełniała w Musikhögskolan w Malmö w klasie Andersa Ljungar-Chapelon, podczas rocznego stypendium Svenska Institutet. W roku 2022 uzyskała stopień naukowy doktora sztuki na UMFC w Warszawie.

Flecistka prowadzi również działalność pedagogiczną i innowacyjną, a od 2021 roku jest konsultantką Centrum Edukacji Artystycznej. Promuje współczesne techniki gry na flecie na wykładach i międzynarodowych konferencjach, prowadzi blog fletowy oraz publikuje artykuły naukowe i popularyzatorskie.

Mikołaj Pałosz
wiolonczela
biogram

Mikołaj Pałosz, (1976), niezależny wiolonczelista, specjalizuje się w wykonawstwie muzyki współczesnej i awangardowej. Uzyskał stopień doktora sztuk muzycznych na Uniwersytecie Muzycznym im. F. Chopina w Warszawie. Jest zdobywcą nagród na międzynarodowych konkursach muzycznych, m.in. Współczesnej Muzyki Kameralnej im. K. Pendereckiego w Krakowie oraz Konkursie Wiolonczelowym im. W. Lutosławskiego w Warszawie. Występuje m.in. na festiwalach Warszawska Jesień, Musica Polonica Nova, Festiwalu Prawykonań Polska Muzyka Najnowsza, Poznańska Wiosna Muzyczna, Audio Art i Ad Libitum. Jest stałym członkiem Warszawskiej Grupy Cellonet oraz Chain Ensemble. Jako członek zespołu wiolonczelowego Conjunto Ibérico, z siedzibą w Holandii, w latach 1998-2008 koncertował w Europie, Brazylii, Meksyku i USA.

Jego solowa płyta Cellovator ukazała się w 2008 r. W ramach stypendiów twórczych M. st. Warszawy i  Ministra KiDN stworzył zbiór etiud na wiolonczelę solo Pretudes (2012) oraz kompozycje audiowizualne Dłubak Soundsystem (2012) i AVC (2016). Ze skrzypaczką Anną Kwiatkowską tworzy duet, a wraz z pianistą Adamem Kośmieją trio flow unit, prezentujące repertuar współczesny i najnowszy. Mikołaj Pałosz inicjuje powstawanie nowych dzieł i jest wykonawcą wielu premier, w tym utworów jemu dedykowanych. We wrześniu roku 2021 ukazała się jego płyta CD zatytułowana “Aure” nagrana w duecie z Anną Kwiatkowską (Requiem Records).

Mikołaj Pałosz jest członkiem zarządu Towarzystwa im. Witolda Lutosławskiego oraz prezesem Fundacji na rzecz promocji młodych wiolonczelistów – organizatora Międzynarodowego Konkursu Wiolonczelowego im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie.

http://www.mikolajpalosz.com

Julian Paprocki
klarnet
biogram

Klarnecista, solista Polskiej Opery Królewskiej w Warszawie oraz członek „Chain Ensemble” prowadzonego przez Andrzeja Bauera. Naukę gry na klarnecie rozpoczynał pod kierunkiem Krzysztofa Zbijowskiego w Warszawie, ukończyłAkademię Muzyczną im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie klarnetu Arkadiusza Adamskiego. Odbył także studia w Pôle Supérieur d’Enseignement Artistique w Paryżu w klasach: klarnetu Florenta Héau, klarnetu basowego Jean-Marca Volty oraz kameralistyki Philippe’a Ferro. Studiował ponadto muzykologię (Université Paris-Sorbonne) oraz filozofię (Uniwersytet Warszawski). Obecnie jest doktorantem Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi poświęcając się w swojej pracy naukowej związkom muzyki z filozofią i estetyką późnej nowoczesności.

Współpracował z takimi orkiestrami jak: Sinfonia Varsovia, Sinfonietta Cracovia, Polska Filharmonia Kameralna czy Orkiestra Miasta Tychy „Aukso”; a na polu muzyki najnowszej z zespołami: Ensemble l’Itinéraire, Veni Ensemble oraz Orkiestra Muzyki Nowej. Bierze udział w licznych festiwalach, wśród których warto wymienić: „Warszawska Jesień”, „Chopin i jego Europa” w Warszawie, „Sacrum Profanum” w Krakowie i „Bridges”, podczas którego debiutował na scenie wiedeńskiego Konzerthaus.

Jest 37-krotnym laureatem konkursów międzynarodowych i ogólnopolskich: klarnetowych, organowych, kompozytorskich i kameralnych. Wśród najważniejszych uważa Nagrodę Główną i Nagrodę Specjalną na XI Konkursie Muzyki Współczesnej organizowanym przez Polskie Towarzystwo Muzyki Współczesnej (Radziejowice – 2016), Grand Prix podczas VII Zachodniopomorskiego Festiwalu Klarnetowego (Szczecin – 2016) oraz 1 miejsce i Nagrodę Specjalną podczas Konkursu Międzynarodowego „ClariSax” (Valenciennes, Francja – 2013). Stypendysta m.in.: Narodowego Centrum Kultury w programie „Młoda Polska” (2017) oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2012). Występował w większości filharmonii polskich jak również poza granicami kraju: w Austrii, Czechach, Francji, Litwie, Łotwie, Niemczech, Portugalii, Rosji, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech i we Włoszech.

Swoje kompozycje i transkrypcje wydaje we Francji (Gérard Billaudot Éditeur, Klarthe Édition) oraz w kraju (Polskie Wydawnictwo Muzyczne). W 2018 roku wziął udział w projekcie PWM „Sto na sto. Muzyczne dekady wolności” z okazji obchodów rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, nagrywając utwory kameralne Konstantego Regamey’a oraz Tadeusza Wieleckiego. Album ten został nagrodzony Nagrodą Akademii Fonograficznej „Fryderyk” w kategoriach „Najwybitniejsze nagranie muzyki polskiej” oraz „Album roku.”

 

Martyna Zakrzewska
fortepian
biogram

Pianistka, solistka i kameralistka specjalizująca się w wykonawstwie muzyki współczesnej, doktorka sztuki. Naukę gry na fortepianie rozpoczęła w wieku pięciu lat w Państwowej Szkole Muzycznej w Raciborzu, kontynuowała w Rybniku. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie dra hab. Mariusza Sielskiego i dr Mileny Kędry. W 2014 roku przystąpiła także do studiów Neue Klavier Musik w Hochschule für Musik und Tanz w Kolonii w klasie prof. Pierre’a-Laurenta Aimarda i prof. Davida Smeyersa; w roku 2017 została absolwentką tej uczelni. W 2021 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską Pianista wobec literatury fortepianowej od awangardy lat 60. XX wieku do współczesności: role i tropy słyszenia.

Zdobywczyni nagrody specjalnej w X Konkursie Muzyki XX i XXI Wieku dla Młodych Wykonawców w Radziejowicach i II nagrody na 23. Concorso Luigi Nono. Laureatka Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Stypendium Prezydenta Miasta Krakowa. W latach 2013–2015 była członkinią European Workshop for Contemporary Music, z którym koncertowała podczas Międzynarodowych Letnich Kursów Muzyki Nowej w Darmstadt i w ramach festiwalu „Warszawska Jesień”. W Kolonii miała okazję współpracować z zespołem Musikfabrik, czego efektem był koncert w Universität der Künste w Berlinie. Jako solistka występowała m.in. na Uniwersytecie Muzycznym w Grazu, w WDR, Deutschlandfunk, Filharmonii Lwowskiej, Filharmonii Świętokrzyskiej, Studiu Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia (NOSPR).

Wystąpiła na wielu festiwalach: Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”, Festiwal Witolda Lutosławskiego „Łańcuch”, Sacrum Profanum, MUSICA MODERNA, Audio Art, ELEMENTI, unsound, aXes, Acht Brücken, 7 Nurtów, NeoArte, Mosty, TRZY-CZTE-RY. Współpracowała z takimi dyrygentami, jak Rüdiger Bohn, Marek Moś, Jose Luis Castillo. Dokonywała prawykonań utworów m.in. Piotra Peszata, Andrzeja Kwiecińskiego, Artura Zagajewskiego, Cezarego Duchnowskiego, Joanny Woźny, Jarosława Płonki, Jacka Sotomskiego, Marty Śniady, Pawła Malinowskiego, Moniki Szpyrki, Anny Sowy, Niny Fukuoki, Żanety Rydzewskiej, Martyny Koseckiej, Viacheslava Kyrylova.

Uczestniczyła w kursach pianistycznych prowadzonych m.in. przez Aleksieja Orłowieckiego, Nicolasa Hodgesa, Benjamina Koblera, Sebastiana Berwecka, Macieja Grzybowskiego, Ensemble Musikfabrik, Ensemble Modern, ensemble recherche. Czynnie uczestniczyła w impuls Academy, Internationale Ferienkurse für Neue Musik, Ostrava Days oraz Stockhausen-kurse Kürten. W trakcie studiów w Kolonii zdobyła również doświadczenie w zakresie dyrygentury i improwizacji, pracując pod okiem prof. Paula Alvaresa.

Od 2014 roku współtworzy zespół Spółdzielnia Muzyczna contemporary ensemble, któremu Ernst von Siemens Musikstiftung przyznała na sezon 2021/2022 prestiżową Ensemble Prize. W 2020 roku premierę miał jej autorski projekt Formy żeńskie, poświęcony żeńskiemu wykonawstwu twórczości współczesnych kompozytorek. Odkrywając na nowo muzykę polską, zetknęła się z dziełem Barbary Buczek, co w 2021 roku zaowocowało na festiwalu Sacrum Profanum premierą projektu obejmującego wszystkie utwory fortepianowe kompozytorki.